• פרטיים
  • עסקיים

ניהול הסדרים פנסיונים

SITT מציעה מערך מקצועי מאוד, המרכז עבור חברות המעסיקות מספר רב של עובדים את כל תחומי החיסכון הפנסיוני של העובדים.

img1 img2 img3 img4

ראשית נגדיר יחד את צרכי הארגון ונבהיר את התנאים והטבות לסוגי העובדים והתפקידים השונים. בהמשך נתאים את הפתרונות הפנסיוניים בעלי התנאים הטובים והמתאימים ביותר לאסטרטגיה הארגונית. SITT עובדת עם כל הגופים הפנסיוניים וחברות ההשקעות במטרה להשיג עבורכם את המוצרים המתקדמים ביותר ותמיד לעדכן ולשנות בהתאם לחידושים בשוק. הסוכנים שלנו ילוו את מחלקת משאבי האנוש ואת העובדים באופן פרטני, בשילוב מערכות מידע מתקדמות המאפשרות בקרה צמודה ומעקב יומיומי. מנהלי ההסדרים הפנסיוניים של SITT מחויבים להעניק להנהלה ולעובדים חוות דעת אובייקטיבית, בלתי תלויה, המבוססת על ניסיון רב שנים.

חוות הדעת המקצועיות שלנו מתייחסות להשלכות של המעבר בין תכניות חיסכון פנסיוניות – היתרונות והחסרונות בטווח הקצר והארוך. כמו כן נתייחס לאפשרויות שילוב מוצרים לצורך הגדלת הזכויות הכספיות ופיזור הסיכונים של עובדים הקרובים לגיל פרישה. נבדוק את ניצול הטבות המס המגיעות כיום לשכירים ונקפיד על מתן ייעוץ מקצועי, תוך התייחסות להיבטי חבויות מס והשלכות של המהלך על זכויותיו הכספיות העתידיות של העובד.

מערך ניהול ההסדרים הפנסיוניים של SITT מעניק לכם את כל השירותים הנדרשים לארגון ולעובדים, באובייקטיביות מלאה, וללא משוא פנים.

SITT – מתכננים את העתיד של העובדים!

להצעת מחיר מותאמת מנציג